Helg

Denna helgen är för mig mer efterlängtad än vanligt tror jag! Så sjukt seg, det tar verkligen på krafterna att vara på praktiken hela dagarna. Har väl egentligen inte hänt mer denna veckan än någon av de två första snarare tvärtom skulle jag tro men det kanske bara är så att allt kommer nu! Vi somnar en stund nästan varje dag när vi kommer hem, om man inte tvingar sig att inte lägga sig ner vill säga!

I helgen ska det tydligen bli sol, men jag tror det när jag ser det! Men det verkar iaf mer lovande nu än tidigare helger! Prognoserna är lite olika men majoriteten säger SOL så det är det vi hoppas på. Isåfall blir det såklart stranden, det behövs är nog lika vit nu igen som när vi åkte :P inte riktigt okej egentligen. Men lugn, vi ska inte va vita när vi kommer hem till sommaren iaf va så säkra. Då har vi nyss haft en vecka semester på Fiji!! =) Detta ska bokas snarast, kanske i helgen!!

Som vanligt går det inte att lägga upp bilder!! Hatar detta internet! :(

En kort uppdatering idag men vet inte riktigt vad jag ska skriva, helt tom i huvudet! vi har det iaf bra här nere i värmen, för det är varmt även om det regar lite väl mycket på helgerna ;)

Pussar till er där hemma!

Kommentarer
Postat av: Karro

riktigt kul att läsa din blogg Vicke. Allt e bra här hemm också förutom all JÄVLA snö.. men OS kompenserar ju för det mesta. Jädrigt imponerad av Anja måste jag säga, att dagen efter värsta dödskraschen ta ett brons. :-D saknar att snacka sport med dig. :-( Kram från ett kallt Sverige

2010-02-19 @ 13:18:15
Postat av: Rebecka

Hej honey! Låter som du har det bra där borta=)Va kul att ni ska till Fiji!, är liite avundsjuk bara!! Jag känner igen det där med att vara helt slut efter en vecka på praktiken, det tar på krafterna att vara igång hela dagarna! SAknar dig! pusskram

2010-02-20 @ 11:31:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0