Pooost!

Tänker börja detta inlägget med att svara på 2 kommentarer från förra inlägget!
Erica o Emelie: Jag tänker absolut INTE röra vid eller komma i närheten av den äckliga spindeln, vilket gör det lite svårt att döda/fånga spindlen! Usch, jag vill inte ha en spindel som maskot!! Bläää, så äckligt! Kan upplysa er om att den när vi kom hem idag hade krypit närmare mitt rum, dock fortfarande på behörigt avstånd, men nu har den kilat tillbaka längre bort igen tack o lov!! Men jag håller koll på den! Kommer den för nära så evakueras jag ur mitt rum (av mig själv!!) in till antingen Sofia eller Siham :P

"How much wood, would a woodchuck chuck, if a woodchuck could chuck wood?!" Testa säga den snabbt!! Lite av engelskans sju laxar i en laxask!! Siham fick fnatt på bussen från stan i fredags kväll och då dök den här upp! Jag kör på: P. Sherman Wallaby Way 42 Sydney (Doris) från hitta Nemo! Sjuk bussresa det där, folk trodde nog att vi va knäppa! Vilket vi ju visserligen va/är men men...

Idag har vi som jag nämnde igr varit o kollat in hajarna och alla andra fiskar på Sydney Aquarium, kul. Fast Wildlife va roligare. En fisk är en fisk till slut liksom!! Men jaja nu har vi varit där med och det va skönt att komma in till stan lite :) Vi tar alla tillfällen vi får!! Höjdpunkten på Akvariet va helt klart Dorisfiskarna =D massor o såå söta ;)

Som vanligt går det inte att lägga upp bilder, jag blir sååå trött!! Tråkigt, men jaja. Hinner inte lägga upp på facebook nu heller för då får jag va uppe halva natten o det känns inte som en bra idé! Får ta det imon istället, försöka iaf!

Nu har vi en adress!!

C/O Nurses Quarters
Macquarie Hospital
49 Wicks RD
North Ryde NSW 2113
Sydney, Australia

Feel free to send me stuff!
Önskelista:
Vanlig post, alltid kul o få!!
Svenskt godis, LÖSGODIS (Ferraribilar)
Valet är ditt ;)

Nu ska jag hoppa i säng så jag kommer upp imon!

Gonatt!

Kommentarer
Postat av: Emelie

Sjukt konstigt att du skriver God natt, när klockan är typ tre på eftermiddagen här :P Menmen go natt :) Å jag är fortfarande säker på att du och spindlen kommer blir buddies :D Hihi



2010-02-07 @ 14:45:01
Postat av: Karro

åh ni skulle ju köpt Doris fisk att ha som maskot!!! hihihih p sherman... :-D hahah ska se om jag inte kan hitta på ngt kul att skicka ner till dig nu när jag har en adress. moahahahah

2010-02-19 @ 13:11:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0