Update

Tänkte först rätta en sak jag skrev igår, "sju laxar i en laxask!!" Hallå SEX laxar ska det ju såklart vara! Skyller på att vi hade en spindel i korridoren, hjärnan fungerar liksom inte lika bra i pressade situationer! Emelie du har FEL, jag och spindeln kommer aldrig bli buddies, av 2 anledningar!
1. Den är äcklig.
2. Den är borta! Jackie, en av tjejerna som bor här har tagit ut den! Tack gode gud ;) Nu kan jag sova lugnt inatt, eller ja iaf en sak mindre att oroa sig för ;) Brandlarmet kan ju fortfarande gå igång, and I'm telling you, that is not a nice sound to wake up to! Usch!!

Lite mer update vad gäller spindeln! Den är alltså borta till min stora glädje! Den var helt ofarlig (eller iaf inte giftig sen kan det ju diskuteras om den inte är lite farlig ändå) troligen en jägarspindel. En bebis, dde vuxna blir typ lika stora som en handflata, *drar en suck av lättnad* glad att vi slapp den! Än så länge iaf!!

För mig blev det en ganska lugn start på veckan. Jag har varit med på Art Therapy idag :) jättekul. Suttit och ritat och pratat med patienter, en del delade med sig av liiite mer än jag kände att jag ville veta om vi säger så och andra precis lagom :) Men det va verkligen sjukt intressant att se hur det fungerade och hur man genom att måla kan få igång samtal om precis allt möjligt :) Dit vill jag gå igen! :) Sofia och Siham hade tydligen en jobbigare start med Clinical meetings där man går igenom alla patienterna tillsammans med bl. a psykiatrikerna. Vi kan väl säga att de är ganska medicinskt inriktade (iaf det vi har fått erfara såhär långt) vilket våra handledare och vi inte är sååå nöjda med eftersom vi vill ta andra faktorer i beaktning också! :P Vi kan väl säga att jag är inte jätteledsen att jag missade det en måndagsmorgon. Framförallt inte eftesom de har Clinicals 2 ggr i veckan!!

Over and Out

Kommentarer
Postat av: Sussi

Usch hade nog dött om jag sett den spindeln. Eller iaf svimmat en stund :P

2010-02-08 @ 19:10:59
URL: http://sussey.blogg.se/
Postat av: Emelie

Åh vad spännande!! Art therapy :D Tolkar du de olika färgerna, symbolerna eller är det mer att de ska prata medans de målar?! Socionomemelie här som blir nyfiken ;)

2010-02-09 @ 07:58:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0