3 veckor

Kan inte riktigt fatta att vi (Jag, Sofia och Siham) om 3 veckor sitter på planet till Sydney. Just nu skulle vi befinna oss någonstans på vägen mellan London och HongKong.


Känns helt overkligt att det är så nära nu, innan har det alltid varit "i januari" eller "till våren" men det har liksom känts så avlägset, nu däremot känns det skrämmande nära. Jag ser fram emot det med något som borde vara skräckblandad förtjusning, är sjuukt nervös, känns skrämmande att man inte kommer få träffa alla nära och kära på nästan exakt 5 månader. Herregud, saknar er allaredan och då har jag inte ens åkt ännu. Hur ska det sluta??

Samtidigt kommer det bli en resa vi SENT kommer glömma, vilket gör att jag ser fram emot det massor. Tror inte jag kunde haft mycke bättre resesällskap heller :)

Ska i alla fall försöka uppdatera här så ofta jag kan under resans gång :)

Puss på er! <3

Vi hörs när resan börjat!!


Kommentarer
Postat av: Anonym

wieieie snar snart gumman <3

2010-01-04 @ 12:27:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0