Dag nr 2

Somnade rätt tidigt igår och vakande därför också väldigt tidigt. Jag slog upp ögonen strax efter halv 7 och upptäckte att jag va pigg då, hur ofta händer det?? Jetlag kanske ha trött på kvällen, väldigt tidigt men iaf, och pigg på morgonen. Idag har vi traskat runt i Sydney och försökt orientera oss lite. Harbour Bridge och Opera Huset va höjdpunkterna helt klart :) Sjukt häftigt och se dem på riktigt och inte bara på bild. Sydeny är en ganska konstig stad :P på två dagar har vi upptäckt hur stora kontrasterna är. Från byggnader i lite äldre stil till nya moderna stilar. Från en storstad med massor av stora hus och skyskrapor till grönområden som Hyde Park och Royal Botanical Garden, Skumt.
Tänkte lägga upp lite bilder från igår och idag så får ni se lite vad vi haft för oss :) men det ville ju såklart inte fungera, men det kommer så småning om!
Lägger dem på facebook istället sålänge :) ska fixa det nu sen måste jag plugga lite så jag kan skicka in skoluppgiften på fredag!!

Puss på er!



Kommentarer
Postat av: din söta lilla mamma

Du kanske blir en morgonpigg tjej nu efter jetlagen!!! Puss på dej

2010-01-27 @ 15:41:44
Postat av: maria winberg rasmusson

G'day mate:)

Kul att höra att ni har det bra och att flygresan gick bra.

Ha så kul!

2010-01-28 @ 23:07:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0