Lördag

Vi som ville ligga på stranden hela hegen, fick höra igår på praktikplatsen att det skulle bli regn! Skit, skit, skit! Inget regna idag faktiskt, så det av ju skönt, men inget ligga-på-stranden-väder heller. Lite sol, mycke moln, men varmt. Så vi gick ner till Paddington Market och strosade runt där ett tag, där fanns det mesta från krimskrams, peruker och frukt. Det mesta kostade typ somi affärerna, men vissa grejor typ resväskor kostade typ 200 kronor, sjukt billigt ju, frågan e ju då bara hur bra kvalité det är på dem! Men jag funderar minsann på att köpa en tills vi ska hem eftersom min gick sönder på vägen mellan kastrup och arlanda! Måste ju va bättre med en i sämre kvalité som iaf e hel :P Vi får se hur det blir, men det är iaf en tanke!!



När vi kände oss klara med marknaden, gick vi tvärs över gatan till Chinatown för o käka lunch! Helt okej mat, vi fick rätt mycke och blev mätta o belåtna men absolut inte den bästa kinesmat jag har ätit!! När vi kom hem igen pluggade jag o Sofia en stund på taket medan Siham kollade på TV me några andra på hostelet. Blev lite slappande på rummet innan duschen, planen var att gå ut nånstans o käka, men Siham mådde inte helt 100 så jag o Sofia gick tvärs över gatan till Sushi Hero och hämtade hem mat till oss :) Satte oss på takterassen och åt och snackade :) Mysigt!!

Nu sitter vi i våra sängar och antingen läser, sitter vid datorn eller skriver dagbok! Jepp dagbok har vi allihop! Både Sofia o Siham hade med sig, och jag som inte alls hade tänkt på det var ju tungen att köpa en :) skitkul o ha sen ju och läsa allt man haft för sig!!

Har precis pratat med Mamma, pappa och brorsan på Skype, så kul o höra ders röster, känns som att de kommer lite närmre då!! Saknar er!! <3 Ska se om lilla mormor är hemma också innan jag loggar ut från datorn!

Over and Out!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0