Packa!!?

Hur packar man för 5 månader?? Det är just nu mitt största problem, eller ja det och allting annat som jag måste/borde hinna med. Suck, vill bara iväg nu så jag slipper ångesten som börjar komma krypande. Jag vet ju att det kommer bli mitt livs resa och jag kommer ha såå kul, men nu har jag ju fortfarande allt jobbigt framför mig. Att säga hejdå till familj och vänner! Fy absolut inget jag ser fram emot!

Just det packningen var det. Väskan ligger öppen på golvet, TOM! Sånär som på en burk TIGERBALSAM, ja jag är beroende ;) Man kan tycka att jag borde kunna lägga i något mer, men NEJ. Vet inte vart jag ska börja. Inte nog med att resväskan ska packas, måste också packa ner en hel del grejor från lägenheten som mamma, pappa ska ta med sig hem på lördag. Borde ju vara lättare, eller?! Svaret är nej! jag vet inte vad som händer, mitt lilla huvud är precis knökfullt av allt jag måste hinna göra, allt jag INTE får glömma m.m. Vad är mamma när man behöver henne?? =)
Kanske ska försöka göra en ny lista??!

4 dagar kvar nu!

Pussar <3


Kommentarer
Postat av: Paps

Ta det lugnt. Det räcker med tandborste, lilla kortet och passet. OK då, tigerbalsam kanske sätter sting på drinken men det finns säkert nåt gångbart down under. Och DU - lilla hjärtat - det heter inte hejdå utan på återseende eller vi syns. Älskar dig/ Paps.



PS. Lova att vara rädd om dig. (annars!)DS

2010-01-20 @ 21:51:30
Postat av: Martina

Lycka till med packningen! Kan ju säga att jag hade en full väska när jag åkte dit, men använde sällan de kläder jag hade tagit med mej. Mycket roligare med nyköpta :) Glöm inte bikinin!

2010-01-21 @ 12:33:58
URL: http://martinailondon.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jag kom ju på lördan och hjälpte dej med det tråkiga

det andra fixade själv. Puss på dej

din söta lilla mamma

2010-01-24 @ 20:10:35
Postat av: Martina

Ha så kul på resan! Njut av varje sekund i underbara Australien! Kram Martina

2010-01-25 @ 13:42:18
URL: http://martinailondon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0