Praktiken

Idag har det varit riktigt varmt här nere, sjukt nice. Hade varit ännu bättre om vi kunnat utnyttja hela dagen i solen istället för o promenera runt i en o en halv timme för att hitta till praktiken ;) ingen kunde ge oss svar på vart det låg, eller iaf inte exakt. Alltid va det nåt fel! Idioten i receptionen på hostelet sa att vi skulle ta tåget till North Ryde (so far so good) sen skulle det va en "7 minute walk" kiss my ass!! :P Men vi kom iaf fram till slut varma o mysiga ;) Känns verkligen jättebra inför måndag nu, de är jätte trevliga och vi har en känsla av att den ena av våra handledare komme vara som vår mamma här nere ;) hon sa till mig att jag msåte använda Sunscreen! Så mamma (riktiga mamma) det är fler som ser till att jag gör det ;) nog för att jag klarar det själv men nu kan du va lugn! Brände mig faktiskt lite på låret första dagen och igår hade knäet svullnat till sin dubbla storlek, lite otäckt så jag blev tvungen att googla och det var en reaktion på solbrännan! Google is my friend!

Efter att vi varit på praktiken tog vi bussen tillbaka in till stan och sen färjan ut till Manly Beach, riktigt nice! Mycket bättre än Bondi!! Tanken är att helgen ska spenderas på stranden, men fått lite hintar om att det kanske inte kommer bli så bra väder, såklart :P men isåfall blir det Paddington Market istället och sen får vi se :)





Saknar er alla därhemma jättemycket!
Sydney är en fräck stad med en massa kontraster mellan gammalt och nytt, skyskrapor och frönområden! Sjukt häftigt!

Pussar <3


Kommentarer
Postat av: din söta lilla mamma

Du måste smörja dej ofta!!! Får inte bränna dej. Solen tar även om det är mulet! Glöm inte det. Puss

2010-01-30 @ 00:06:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0