Aaaaaarg

Jag hade precis suttit och skrivit värsta feta inlägget, massor verkligen och vad händer?? Jo det FÖRSVINNER!! Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah jag blir tokig!! Så nu tänker jag minsann inte skriva allt det där igen!

Men iaf helgen har innehållit ett besök på IKEA =) Härligt! IKEA är alltid IKEA. Man kan lite på att byggnaden är blå med gula bokstäver. Likaså att varuhusen är utformade på samma sätt, innehåller samma möbler och prylar och har massor med folk! Jajamen, IKEA är som vanligt överallt! Fast folk här verkar inte ha fattat grejen med att man måste gå igenom hela varuhuset för att komma ut, även om man bara ska ha en grej eller två! Men hallååå det finns ju oftast genvägar, hur svårt kan det va!! Vi va iaf nöjde med vårt besök. Sofia vilade en stund i "sin" soffa, Siham läste högt ur svenska böcker som låg på sängborden i "rummen" och jag sprang mest runt med kameran och dokumenterade, samt gosade med mjukisdjuren!

Folk måste trott att vi var knäppa när vi kom ut till butiken där man kan köpa allt godis och annat mumsigt! Jag dök in i godishyllan, Sofia hittade en skylt med senapssill :P haha. Jag köpte ett paket ballerinakex, ett paket singoalla (som jag typ aldrig äter hemma, men här är det ju en annan sak, det är ju svenskt!! Gott!!) en chokladkaka och 2 påsar bilar! Mumsfillibabba! Den enda som saknades var ferraribilarna :P

Efter IKEA blev det lite shopping i köpcentrat där IKEA ligger. ett par svarta bikinitrosor äntligen till min svart/silvriga överdel, så nu kan jag slänga den gamla bikinin. och en fiin vit sommarklänning, tanken är midsommar. Efter 10 dagar på Fiji precis innan vi kommer hem har vi förhoppningsvis skaffat oss en ganska fin solbränna =)

Blev inget regn i helgen trots att prognosen visat det, så igår åkte vi ut till Manly Beach ett par timmar. Blåste väldigt mycket och var till och från ganska molnigt. Men det var skönt iaf. Man rekommenderades att inte bada så det va skönt att det blåste. Mindre skönt var det ju när man låg på rygg o solade och sanden blåste över en :P så ryggen fick mest sol igår! Härlig helg va det iaf, avslutade den med att prata med först mamma och pappa på skype och sen Erica! <3

Idag har vi varit på en utbildning med praktiken, Crossing Bridges. Om barn till föräldrar med psykisk sjukdom. Jätteintressant! Gratis lunch och slutade en timme tidigare också, gilla på den!!

Grattis till Karro som fyller 23 idag!! =) och grattis till Rödebygymnasterna som gjorde bra resultat på regionstrampetten i helgen!! Bra jobbat! Jag är stolt!! Stackars lilla Ida bara som bröt foten :(

Sådär, nu belv det ganska långt igen iaf, men det var längre kan jag ju säga :P Så nu har ni fått en uppdatering "alla" mina trogna läsare ;) fast jag vet inte hur många och vilka som läser (bara några) så släng gärna in en kommentar! Då blir jag glad =)

Puss på er

Kommentarer
Postat av: Nyklippta farsan med 2 dagars skägg

Man skall spara efterhand så händer inte sånt där.De har ju precis fått ström och handvevat bredband därnere.

2010-03-08 @ 19:21:24
Postat av: Erica Månsson

KOMMENTAR!!! Där fick du en från en trogen läsare ;)

2010-03-10 @ 22:16:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0