Frisk igen =)

Ska börja detta inlägget med att tacka Erica för posten hon skickade förra veckan, hon blev lite upprörd (med all rätt) över att jag bara nämnt posten från mamma o pappa i förra inlägget! Förlåt för det, det var inte meningen!! TACK IKA för posten jag (och Sofia) blev jääätteglada!! Stjärna sitter nu på min vägg och ser fin ut!! =)
Oj det gick att lägga upp en bild idag =) Woohoo, förlåt Erica nu är det mammas och pappas post igen =( men Stjärna är lite skygg för kameran så hon gömmer sig bakom Öresundsbron.  Men KOLLA detta <3<3<3 Ni är bästa och jag kan inte med ord säga hur mycket jag älskar er!! <3<3 Erica, du med vännen!!



Idag var jag återigen tillbaka på praktiken, vilket var sååå skönt och sååå kul. Det är inte alls kul att vara här uppe på korridoren själv hela dagen, händer ingenting :( bättre att vara sjuk hemma hemma isåfall, men helst inte det heller såklart! Men jag va ju tvunegn att gå idag, eftersom Sally och Gaye sagt till Sofia o Siham att annars måste jag faktiskt gå till doktorn :P Det va ett jäkla tjat om denna doktor. Man går inte till doktorn om man inte verkligen behöver! Och en förkylning och lite feber är inget "verkligen-behöver-tillfälle"!! Nej nej, men nu mår jag ju bra igen så det fanns ingen tvekan om att inte gå idag! Men jag fick flera gånger försäkra dem om att jag mår bra och inte bara säger det för att slippa gå till doktorn :P Går de till läkaren för ingenting här, eller väntar vi bara väldigt länge hemma innan vi går???

En tredjedel av resan är slut nu! Idag om 14 veckor landar vi hemma i Sverige igen, hur sjukt är inte det! 21 veckor totalt och 7 har redan gått, har knapp hunnit blinka känns det som. Samtodogt har det hänt så sjukt mycket under dessa veckorna att jag inte ens vet vart jag ska börja med att berätta allt! Ni får helt enkelt läsa bloggen och få en liten bild av allt vi gör och sen se bilderna när jag kommer hem! Fast det går inte att fatta, detta måste upplevas, men jag ska göra mitt bästa att berätta när jag kommer hem!! =)

Imon fyller Sofia år, 25. Nu ska hon bli vuxen och tråkig!! Det ska iaf firas! Till helgen blir det middag på restaurang och sen ska vi åka upp i ShangriLa ett hotell som på typ 60e våningen eller nåt har en bar som vi har hört ska vara väldigt schysst =) om inte annat bra utsikt!! =) Det är iaf planen! Eftersom det enligt prognosen ska bli kanonväder i helgen så är stranden ett givet val! 29-30 grader, sååå nice!!
GRATTIS GUMMAN, lite i förskott men iaf!! <3<3

Pussar


Kommentarer
Postat av: Erica Månsson

Ahh, jag har fått återupprättelse :D Älskar dig med gumman! Tror även att det är så att vi här hemma väntar länge med att gå till doktorn, man ska ju inte gnälla vettu ;)

2010-03-16 @ 19:59:06
Postat av: Veronika Lennartsson

Klart Sofia inte blir tråkig hehe.. Fira henne ordentligt nu typ så att hon inte minns ngt hehe. Skojar bara. Ta i alla fall massor av bilder.

Saknar dig.

Puss och kram

2010-03-16 @ 20:01:59
Postat av: Sussi - 21 år, mamma och student!

Shit vad fort tiden går, 7 veckor redan :O Jisses!

2010-03-17 @ 13:07:18
URL: http://sussey.blogg.se/
Postat av: Din inte fullt så söta pappa(men i vart fall nyklippt

Skönt att Du är bra nu hjärtat. Men det vore dj....gt gott med en Ferrari nu så varför var hon tvungen att stoppa i alla i ditt paket? Får se om jag kan öppna vingummikartongen från botten igen. (ups!)

Ha det......! Älskar dig - saknar dig här.

/Paps

2010-03-17 @ 16:26:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0