11 timmars sömn!

Helgen gick lika fort som vanligt. Pluggade i lördags så nu har vi bara egna reflektioner kvar på fokusuppgift 3 och det har jag i princip skrivit klart nu, duktigt!!
På kvällen åkte vi in till stan och gick ut och åt på restaurang, fin restaurang denna gången =) Fisk och skaldjur. Sofia och Siham åt fisk och jag skaldjur. Mums!! =) Därefter år vi vuxenyoghurt! :P Många som undrat över detta ;P
Vi avslutade kvällen med glass vid vattnet i Darling harbour. Mums fillibabba!!

Igår förmiddags begav vi oss till Bondi Junction för shopping =) Westfield, ett shoppingcenter med 440 butiker. Tjena du!! Fast så dåligt det va då!! Massa Loui Vuitton, Chanel osv. Men dåligt med affärer i lägre prisklass, plus att modet i detta land är lite lustigt om ni frågar mig :P så inga kläder shoppat för mig! Det va ju jag som skulle shoppa!! De andra två som inte skulle shoppa så mycket de handlade :P jag kom hem med en Mascara från CoverGirl, för blå ögon. Den ska framhäva ögonen och finns till alla ögonfärger, eller ja alla och alla, blå, brun och grön iaf! Lite coolt, det vill jag prova. REA va det me så perfekt ju =) Sen köpte jag ett par små presenter också, så jag kan iaf bocka av det på min shoppinglista =) Nu har jag mer pengar till shopping på Nya Zeeland, Fiji, Hong Kong och när jag kommer hem!! =) haha!!
På vägen hem bröt huvudvärken (som legat o gnott sen lunch) ut vill jag lova. Fy, en av världshistoriens värsta skulle jag säga :P iaf en av de värsta jag haft!! Lika illa ;) Kändes som att det satt någon på insidan och bankade!! Inte mysigt! Fick en tablett av Siham och det blev lite bättre, kom hem, åt, pratade med Erica och gick och la mig!! Somnade mellan 9 och halv 10 :P haha, ja mamma det är sant!! Så inatt har jag sovit 11 timmar, men huvudvärken ligger kvar i bakhuvudet och smyger! Säker på att det är de jäkla visdomstanden!! Bläää för den!! Emelie!! TYST!! Jag ska nog gå och lägga mig strax, tidigt ikväll igen, hon är halv 9 nu. Tänkte jag ska försöka orka upp vid halv 7 tiden imon och prata med päronen. Vill ju höra allt om deras äventyr på golfbanan igr :P haha, Pappa gillde det tydligen, han som alltid kallat det pensionärssport! Betyder detta att han börjat sälla sig till den kategorin?? Pappa till och med jag kan ju erkänna att du har ju et litet tag kvar dit!! ;) haha

Gonatt!! Pussar!!

Kommentarer
Postat av: din söta lilla mamma

Hur är det med huvudvärken idag?? det berättade du inte.

2010-05-12 @ 13:30:02
Postat av: Paps

Ja Du hjärtat, jag har en bit kvar men man får ju ta nästa alternativ på listan när jag nu inte fick sätta in ett biljardbord. Sen är det ju lite konstigt det där med ålder för jag tyckte precis att en liten pippi kvittrade något om att Du ville med ut när Du kom hem. Eller????

Älskar dig lilla gumman.

Kramar i massor/Paps

2010-05-19 @ 16:09:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0