SEMESTER!!

Ja nu är semestern inom räckhåll =) 3 dagar kvar av praktiken nästa vecka, sen SOMMARLOV! =) WIIIIE! Om en vecka befinner vi oss på Nya Zeeland, det ska bli såå kul och sen sol, bad och avslappning på Fiji efter det =)

Började denna veckan med att vara sjuk, sååå tråkigt, fick ligga hemma och sova och tycka synd om mig själv! 3 hela dagar, bläää!! Trodde aldrig jag skulle må bättre, kändes inte som det :P Ja jag tyckte väldigt synd om mig själv! Missade alltså Sihams födelsedagsfrukost med handledarna i onsdags, typiskt!!

Idag har vi varit på Paddy's Market, vi var där en gång första veckan i Australien och kikade men nu var det dags igen. Vi såg billiga resväskor där när vi va där första gången och vi tänkte att det kan va bra med en lite minde nu til Nya Zeeland och Fiji, som vi kan ha som handbagage sen när vo åker hem. Så vi slipper dra med oss alla grejor nu, det hade blivit sååå jobbigt ;) Så idag har jag köpt mig en fin väska, ett par skor (converse, gula) och lite presenter och annat smått och gott =) Nöjd med dagens inköp iaf! Nu har vi gjort oss i ordning och snart ska vi beställa pizza och sen ska vi ut och fira Siham lite, bestämt sen läääänge att helgen efter hennes födelsedags ska vi ut! Hon har bestämt vart och allting =) Sen har vi ett överrasknings-firande av henne att fixa med, blev ju inget i onsdags eftersom jag var sjuk! Men snart så!!

Puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0