Sjuk

Usch, nu har jag varit hemma från praktiken i TRE dagar och jag är så trött på det :( Börjar snart klättra på väggarna. Jag vill inte mer nu. Det är ju inte så många dagar kvar av praktiken och jag vill va me på dem som är kvar!! Inte ligga här uppe i min säng och tycka synd om mig själv o va sjuk! För JA jag tycker synd om mig själv!! :P DUMMA DUMMA mage.

Idag fyller Siham år så vi va upe tidigt och sjöng för henne och gav henne ett kort med en "överraskning" som jag inte kan avslöja ännu ifall hon nu läser detta, tror inte det men man vet aldrig! Ska iaf bbli kul! Men allt hänger ju på min satan mage, men nej jag är inte BITTER!!

Jag drömde inatt att jag va hemma! Så nu pappa vet jag hur lilla toaletten därnere ser ut ;) haha, det blev bra!! Lustiga va bara att av nån anledning så kom jag inte ihåg nåt av det vi gjort efter praktiken, inget Nya Zeeland, Fiji eller Hong Kong, inte ens flygresan (det kan jag i o för sig leva med :P) Superskumt!!

Nu hoppas jag att jag kanske kan gå till praktiken imon!! Håll tummarna, jag VILL!!

Pussar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0