Torsdag

Tro det eller ej, men jag har varit sååå duktig denna veckan ;) Varje dag, klockan 6.30 har jag gått upp och varit ute och gått inne frukosten!! Stolt ;) trodde jag aldrig skulle hända!! Nej mamma, vi ska inte springa 5 km innan frukost klockan 7 på morgonen hela sommaren, ska jag springa så ska jag minsann ha ätit, annars stupar jag direkt :P

Idag har vi haft besök, från Sverige =) Anna-Kerstin som har hand om utlandspraktikerna och Helene som är kursansvarig för termin 5 är i Australien och besöker lite olika platser där de haft studenter förrut och sådrä =) Det va kul, fikat med dem och pratat om praktiken. De har berättat för handledarna om hur kursen är upplagd i Lund och lite tanken bako m.m, fiskat feedback från handledarna om våra uppgifter, samt de uppgifter de behöver fixa osv. Det va kul iaf =)


Därefter, Social Work Meeting! Jag, Siham och Sofia kom lite senare till det för vi visade Sverige-besöket runt lite på de avdelningar vi har varit på. Men när vi kom in så han vi äta våra mackor och sen var det dags för vår lilla "redovisning" om hur saker och ting fungerar hemma i Sverige!! Vi ahde bakat kokosbollar så det skulle vara tysta ;) haha. Väldigt populärt, de va intresserade och hade lite frågor osv. Vi hade fixat ett litet häfte till dem, och på slutet la vi in receptet på chokladbollarna och det var de väldigt intresserae av. De gillade dem, Score!!

Det får räcka för idag, har inget mer vettigt att skriva :P

Pussar

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ni är roliga muta handledarna med kokosbollar!!!

2010-05-07 @ 12:35:29
Postat av: din söta lilla mamma

Ni är ju roliga muta handledarna med kokosbollar!!!

2010-05-07 @ 12:36:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0